top of page

חזרתי לעניינים - עדכונים, סדנאות וארועים בספטמבר - דצמבר 2018


חזרתי לעניינים אחרי תקופה של שינויים. תהיו איתי כי זה עדכון שיענה על כל השאלות :) (אם יהיו עוד - פשוט תשאלו...)

אני בשלב של התארגנות מחדש שבה אני משקיעה הרבה תשומת לב, כדי להמשיך ליצור באופן שנותן אותי לעולם באופן הכי מעצים בשבילי ובשבילכם. עברתי תקופה של לידת ספר הלב, הדסטארט, מסעות וידיאו, הנחיה בפסטיבל בשוודיה, זמן באגם ובעיקר זמן לעיכול והתבהרות. הייתי עסוקה ולא תמיד הייתי פנויה כשכתבתם לי לגבי סדנאות וציורים ואני מצטערת אם אכזבתי מישהו, אבל למדתי המון בתהליך הזה ואני בתשוקה לחלוק את הידע והנסיון, כדי שגם אתם לא תהיו לבד במסע שלכם.

כאן אני מבקרת אותו בצומת ספרים:

אז מה זה אומר מבחינתכם שחזרתי עכשיו?

שאפשר לתאם איתי: - לבוא לבחור ציור מקורי או להתייעץ לגבי בחירת הדפס איכותי - סדנאות ציור שיתופי לארועים המיוחדים שלכם - סדנאות של גיבוש יצירתי לארגונים וצוותים - פגישות יעוץ אישיות לגבי התהליך היצירתי שלכם, כולל התלבטויות בבחירת כיוון, בשיווק יצירתי, בבטחון שלכם לצאת החוצה עם מה שאתם רוצים להתפרנס ממנו - אפשר לכתוב לי לקבוע פגישה. - הרצאות ומפגשים ברוח ספר הלב לקבוצות של ילדות ונערות (למשל כפעילות לשנת בת מצווה, ימי הולדת וכו.) - מפגשי חניכה אישיים עם ספר הלב לילדות ונערות שאתם יודעים שהעצמה שכזו תרים את הלב שלהן - הרצאות ומפגשים על תהליך יצירת ספר הלב ועל שיווק יוצא דופן

את ספר הלב אפשר להמשיך לקנות ממני או בחנויות, לעצמכם או כדי שאעניק אותו לילדות ונערות בסיכון.

אני אמשיך לעדכן בכל מה שהולך להתפתח ולהתגלות. כרגע מחפשת קשר להוצאה המתאימה בחו״ל ואנשים עם ניסיון בצעד שכזה, של לצאת לעולם ובגדול.

איפה עוד אפשר לפגוש אותי?

(אפשר גם לבקש שאביא לכם לשם את ״ספר הלב״ ולא תצטרכו לחכות למשלוח)

+++ בפסטיבל ״פשוט״ +++ בסדנאות הבאות: ״חיבור בין המוזות״ - משחקיות אקסטטית של חיבור בין כל תחומי היצירה ״הגוף כמנהיג״ - על המשחק שבין לנוע מתוך בחירה, או מתוך הקשבה לתנועה שמבקשת לבוא. איך אנחנו משפיעים על עצמנו ועל סביבתנו באמצעות הנוכחות בגוף שלנו. סדנה מפתיעה וכיפית, עמוקה וקלילה בו זמנית.

+++ בפסטיבל ISTA +++ בציור שיתופי ביום שישי

ובקורסים שלי:

+++קורס ציור שיתופי ליוצרים ולמנחים+++ 8 מפגשים החל מאוקטובר, ימי שלישי 9:30-12:30 אצלי באביאל (10 דקות מפרדס חנה)

הבייבי החדש והמרגש: +++נבחרת רוח במפרשים לאנשים יצירתיים+++ 12 מפגשים החל מנובמבר, ימי רביעי 19:30-22:30 באביאל (10 דקות מפרדס חנה) מפגשים של תמיכה והשראה לתהליכי יצירה, בהם נמחיש יחד את מה שעובר עלינו בכל אמצעי היצירה, באווירה תומכת, מפרגנת ומשחקית. נרקוד, נשיר, נצייר, נכתוב, נשחק, נקשיב לעומק אחד לשני, נתבטא וניתן מקום לכל הקולות שבנו, כדי להמשיך לפתוח פתח להשראה ויצירה עם רוח במפרשים.

22 views0 comments
bottom of page