top of page

איך לחזק ערך עצמי ותחושת שליחות בתקופת משבר?

הדרכה של 23 דקות, שתעזור להיזכר בערך שלכם בכל מצב. ובהמשך הפוסט - מספרת על נדנדת כוחות, על איך להיזכר ולהשתמש בכוחות שכבר יש לנו, במקום לחוות תקיעות וקיפאון.



איך אני לפעמים בשיא הרבאק ולפעמים אין לי כוח לכלום?

פעם נדנדת הכוחות הזאת היתה משגעת אותי, מעוצמה לחולשה מטורפת. ולא הבנתי איך זה יכול להיות ושזה אומר עלי שאולי אני סתם משקרת לעצמי כשנדמה לי שאני בעוצמה? חוויתי את זה בטירוף בהדסטארט, בתנודות בין תחושת מסוגלות לרגעים של חולשה, פחד, ספק וחוסר ערך.

הרגשתי מאבק אדיר ולא ידעתי מה לעשות.


גם בימים אלה אני חווה את זה לפעמים. העברתי הדרכה שידעתי שתהיה רלוונטית (על איך לבחור במה להתמקד כדי להרוויח) אבל כמעט ולא עשיתי אותה בגלל אותה הנדנדה... מכירים את זה? לשמחתי למדתי את זה על בשרי שוב ושוב, ואחרי הרבה תרגול אני מצליחה לנוע בתוך הכוחות ולא רק להיטלטל בין הקצוות. איך עשיתי את זה?

בשנה שעברתי נכנסתי בפעם הראשונה למעבדת הכוחות #סופרפאוור, עם קבוצה שלמה של אנשים שרצו להדליק בחזרה ניצוצות בעיניים. בכל הדרכה סיפרתי על הדרך שעברתי, על כשלונות, ניצחונות ועל השאיפה לאיזון - כדי להתחיל לחבר בין החלקים. זה לימד גם אותי דרך תרגול יומיומי וחזרה על היזכרות במה שקיים בי. בסוף התהליך חשבתי שלא יהיה לי כוח יותר אבל חברה שהיתה בקורס לא ויתרה לי (כי בזכות הקורס הראשון היא נזכרה בסופרפאוור שבעקבותיו יצרה תכנית שבה הרוויחה על ההתחלה 12,000 שח!)

אז העברתי קורס נוסף.

עם פרוץ הקורונה חשבתי לעצמי: "אני חייבת להתגייס למרות (בגלל!) שהעולם משתגע"

הפעם חוויתי מהלקוחות שלי משפטים כמו: "בא לי לוותר על הכל" "מה הטעם לעשות משהו עכשיו?" כמעט ויתרתי גם אני.

ובגלל שגם לי עברו המחשבות האלה בראש, התייעצתי עם כמה מנטורים בקנה מידה מטורף (כאלה שמלמדים ומובילים קהילות של אלפי אנשים) ובעקבות השיחה איתם הבנתי:

"זה ממש לא הזמן לקפוא".

זה כן זמן לעצור, לעשות חשיבה מחדש בנחת, ולבחור פעולה רלוונטית שתחזק אנשים בתקופה הזאת. עבדתי במלוא הכוונה כדי להתאים את קורס סופרפאוור למצב הנוכחי,

כך שההדרכות יהיו קצרות וממוקדות, ושהמשימות יהיו פשוטות יותר ויעודדו תקשורת בין חברי הקבוצה כדי להרגיש ביחד בזמן הזה.

לא ציפיתי לצעדים האמיצים שקרו במהלך התהליך הזה אצל חברי הקבוצה.


לא תיארתי לעצמי איזו התמסרות וחקירה משותפת תתרחש. פריצות הדרך האישיות שהתרחשו שם הדליקו גם אצלי ניצוצות בעיניים.

אני יודעת עד כמה חוסר אונים משתק עכשיו, עצמאים מאבדים לקוחות, מאבדים תקווה. רואה איך עצמאים חווים התפרקות ותחושת חוסר ערך, תקיעות ומעצורים לעשות את מה שהיו רוצים לעשות. חלקם לא יודעים מאיפה להתחיל בכלל.

בדיוק בגלל זה אני פותחת שוב את קורס סופרפאוור, ומזמינה את אלו שלא רוצים לוותר על החיים ועל עצמם. את אלו שיודעים שיש להם כוחות אבל מרגישים לפעמים מנותקים מהם עד כדי תסכול מטורף. זה הזמן לחבר את החלקים, לחזק את היכולת לחזור לכוחות גם אם זאת תקופה שזה נראה בלתי אפשרי בה.

הקורס לא מתאים למי שלא מאמין שמשהו יכול לעבוד עכשיו. וגם לא למי שלא רוצה לעשות שום שינוי או צמיחה. הוא גם לא מבטיח לפתור את כל הבעיות וגם לא התעשרות בין לילה. הוא כן מחזיר כוחות שנשכחו, או פשוט עוזר להפעיל הלכה למעשה את הכוחות הקיימים, ולהוציא לפועל את מה שכבר ממש מבקש לקרות.

רוצים גם?

11 views0 comments
bottom of page